Alla inlägg den 27 februari 2017

Av Mimmi - 27 februari 2017 00:11

Idag har varit en känslomässigt väldigt jobbig dag. Till att börja med så var jag väldigt trött eftersom att jag inte somnade förrens vid halv 5 imorse. Sonen och grannpojken har sprungit in och ut här fast jag sa till dom båda två att dom fick leka "där uppe" idag.
Jag har städat en hel del idag också, två maskiner tvätt, vikt och stoppat undan kläder motsvarande 4-5 maskiner, diskat två maskiner, dammsugit och rensat lite. Till en början så gick allt bra och det enda jag kände var trötthet men allt efter som timmarna gick så började en klump i bröstet att växa fram.

Lagom till att sambon kom hem så hade klumpen växt till sig mer och fått sällskap av tryck för bröstet och tyngre att andas.
Först försökte han pigga upp mig och när inte det gick så blev han frustrerad och arg. Inte på mig men på mitt mående.
Lång historia kort. Han blev arg, jag blev ledsen han blev ledsen. Vi pratade igenom det hela och allt känns mycket bättre nu men jag är helt slut på energi.

Men den här dagen slutar verkligen på topp! Idag fick jag för första gången känna sparkar när jag höll min hand på Luvas mage. Åtminstone en liten gynnare bor där inne.

Ovido - Quiz & Flashcards