Direktlänk till inlägg 6 november 2017

Jobb?

Av Mimmi - 6 november 2017 09:43

Nu har det hänt mycket sedan sist igen!
Konflikter med min farmor (pågående) och konflikt med min pappa och fru (typ löst).

Men jag väljer att fokusera på de positiva sakerna i stället!
Jag har fått en arbetsträningsplats i hundens tecken. Främst i butik men så småningom kommer jag även att få vara på dagisdelen.

Idag är min andra vecka och min fjärde dag (första veckan var bara ons-fre) och allting känns så himla bra!
Jag har fått massor av beröm, underbara kolegor och dessutom fick jag veta av den ena delägaren (som dessutom är min kompis) att chefen verkligen gillar mig!

Om det fortsätter så här bra så är chansen att jag blir erbjuden en anställning ganska hög!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 15 februari 2019 10:25


För exakt 1 år sedan idag så fick vi hem en trefärgad lurvig liten sak på prov. Sonen som satt i köket och tittade på youtube flög upp på stolen och vägrade gå ner, han tyckte det var en läskig stor hund som kom hit. Katterna var nyfikna på henne...

Av Mimmi - 22 januari 2019 14:58

Jag funderar på om jag kanske ska blåsa liv i den här bloggen igen?Vi får se, jag gör ett försök i alla fall!   Det har verkligen hänt en hel del här sedan jag skrev sist.Jag har nu varit på min arbetsplats i mer än 1 år och det känns helt fantas...

Av Mimmi - 24 januari 2018 00:00

Jag är verkligen superdålig på att komma ihåg att skriva något här. Idag ringde ett företag och bokade in en anställningsintervju med mig. Usch och fy... jag vill ju inte jobba någon anna stans än där jag har min arbetsträning! Gick och beklag...

Av Mimmi - 15 december 2017 10:39

Idag var jag och min blivande man till fertilitetskliniken för vårat första riktiga möte. Vi fick svara på en del frågor, väga och mäta oss och så berättade hon svaren på proverna vi lämnade för en tid sedan. Allting såg väldigt bra men det är på...

Av Mimmi - 8 december 2017 11:44


Nu har det gått ett tag igen och som vanligt har det hänt en massa grejer! Till att börja med så har vi nu mera 3st katter hemma. Luvas son, Frank har fått flytta hem igen och han har blivit bra mycket större sen sist han bodde här. Tyvärr gillar...

Skapa flashcards