Alla inlägg den 2 februari 2017

Av Mimmi - 2 februari 2017 15:47

Det var länge sedan jag åkte så här mycket buss och det känns skönt att kunna åka utan att gripas av panik och ångest!
Dagens resmål var en liten djuraffär utanför stan och målet för dagen var att få en arbetsprövningsplats.

Jag mötte min coach utanför affären och vi pratade lite snabbt igenom vad vi ville få ut av mötet.
Väl inne gick allting väldigt snabbt, ägaren kände igen mig som "hon med cornisharna" och allt gick jätte bra.
När mötet var slut så kändes allting så bra! Från och med den 14:e februari kommer jag att arbetsträna där 3 dagar i veckan,10-13!

Nu hoppas jag bara på att försäkringskassan kan bli klara någon gång så jag kan börja få pengar igen. Det är verkligen tungt ekonomiskt just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards