Alla inlägg under april 2016

Av Mimmi - 8 april 2016 02:05

Jag är som jag nämnt förut inte särskilt bra på att ha många bollar i luften, men på något sätt så blir det alltid så ändå.

Bland annat håller jag på att ordna med en klösmöbel gjord av en björkstam till katterna. Jag har även sågat till rätt diameter på bordsskivan. Vårt gamla köksbord som ska bli vårat nya vardagsrumsbord.

Mitt i allt det här så säger sambon att han skulle vilja ha ett skrivbord i vardagsrummet där han kan jobba.
Jag har själv tänkt tanken att ha en studiehörna men jag sköt ganska snabbt undan den idén för att jag inte orkade tänka om möbleringen.

Nu när sambon också vill ha ett skrivbord så är det alltså dags att bita i det sura äpplet. Det blivande vardagsrumsbordet går fortfarande att lösa men klösträdet måste hitta en annan plats, om det ens kommer få plats.

Som vanligt så ligger jag sömnlös på grund av det här och jag kommer på mig själv med att jag står på knä och skurar duschen. Sambon kommer in och undrar vad jag håller på med mitt i natten och katten som väckte honom är äntligen nöjd över att få komma in till mig.

Nu ligger jag i sängen igen och har lovat sambon att ligga kvar tills jag somnat.

Ovido - Quiz & Flashcards