Alla inlägg under november 2016

Av Mimmi - 22 november 2016 10:08

Väckarklockan ringde argt på mig imorse. Jag skyndade mig som vanligt snabbt upp och stängde av den. Jag gillar inte att bli skälld på och speciellt inte så här direkt på morgonen!
Jag snosade till kl 7 innan jag tog upp mobilen för att morna mig lite.

Just idag är sambon hemma, han har bitit sönder en tand så nu skulle han åka och få sin dom.
Sonen var överlycklig att pappa var hemma och åt frukost med oss på en vardag, det har bara hänt 1 eller möjligen 2 gånger tidigare.

Med morgonrutinen avklarad lämnade jag sonen på dagis. 2 av 3 fröknar var hemma i magsjuka så jag lovade den ensamma fröken att hon kunde höra av sig om hon ville ha hjälp. Så vi får se om jag får ett sms under dagen.

Nu är kl 10 och jag väntar på att mitt möte ska börja. Innan dess har jag även hunnit med ett möte på psykiatrimottagningen och diskuterat medicinering för min ADD. Vi bestämde oss för att sätta in conserta och se hur jag mår på det. Jag ser fram emot att få en av dess alla eventuella biverkningar, nämligen minskad aptit. Jag har gått upp många kilon efter att jag började med citalopramoch med ett ständigt sötsug över det vanliga är det svårt att motstå frästelserna.

Lussebullar och cola...

7

Av Mimmi - 8 november 2016 08:23

Idag är det ingen vanlig dag för idag firar jag och sambon 7år tillsammans ?

Av Mimmi - 3 november 2016 07:30

Idag är tredje dagen som jag är dagmatte åt Esther. Det är jätte mysigt att ha en hund här hemma igen.
Sambon sa igår att han hoppades att hennes ägare frågar om vi vill köpa henne. man kan ju alltid drömma för hon är verkligen jätte snäll!

En klar fördel med att ha Esther här är promenadernatt.

Ovido - Quiz & Flashcards