Alla inlägg under maj 2017

Av Mimmi - 1 maj 2017 19:00

1 Maj.
Röd dag.
Egentligen var jag ledig men jag frågade om jag inte kunde få jobba i alla fall och det gick som tur var bra.

Det var riktigt kul att vara själv i butiken med chefen, utan andra praktikanter.
Vi städade burarna till kaninerna och marsvinen, sålde två kaninungar, gjorde iordning två nya burar till marsvinsungarna som vi får in imorgon plus en massa mer saker.

När chefen stod och pratade/hjälpte familjen som köpte den första kaninen så kom det in inte mindre än FYRA kunder inom loppet av ca 15minuter som jag fick hjälpa. Det var riktigt kul och chefen sa även senare att det var tur att jag jobbade med henne idag för hon vet inte hur hon skulle ha klarat det annars.
Hon öste en massa beröm över mig och det var verkligen kul att höra hur nöjd hon är med mig och att hon tycker att jag lärt mig allting väldigt snabbt, mycket snabbare än det brukar gå och så sa hon att hon tyckte att det var kul att jobba med mig för jag alltid är så glad, engagerad och sprutar ur min en massa idéer på förbättringar.

Ovido - Quiz & Flashcards