Alla inlägg under oktober 2016

Av Mimmi - 13 oktober 2016 12:05

Tankar. Just nu har jag många tankar i huvudet.
Kommer jag bli återbetalningskyldig? Fast det inte är jag som gjort fel?
Kommer jag någonsin kunna klara av att lämna sonen på förskolan i tid varje dag?
Kommer jag kunna jobba? Hur mycket? När får jag jobb?
Hund. Jag vill ha en hund igen. Jag drömde om min gamla hund i natt. Jag ville aldrig vakna.
Han sprang och var lycklig. Han kom när jag ropade. På snabba tassar rusade han mot mig som en liten missil, min missil. Han pussar mig i näsan, rensar näsan men jag bryr mig inte för han är här och han är min igen.

Sen ringer den arga väckarklockan och han är borta. För 4 dagar sedan var det 4 år sedan han flyttade.

********************************************

Nu kommer jag precis ifrån ett möte med min kontaktperson. Det skulle vara ett trepartsamtal men min handläggare från arbetsförmedlingen tog fel på tiden så det blev inställt.

Det här är andra gången hon tar fel på tiden.

Ovido - Quiz & Flashcards