Alla inlägg den 23 februari 2017

Av Mimmi - 23 februari 2017 14:19

Den senaste veckan har jag haft sambons täcke men i natt gjorde ångesten sig påmind igen och jag var tvungen att hämta mitt kedjetäcke.

Trots att det väger 12kg så kändes det inte tillräckligt tungt. Jag gillar att känna tyngden av det och speciellt när jag mår dåligt och har ångest.

Imorse när jag vaknade så var ångesten fortfarande påtaglig och det var jobbigt att ens tänka på att gå upp ur sängen. Jag kände mig stressad och orolig, hade hjärtklappning och det var tungt att andas fortfarande.
Sonen lämnade jag på förskolan vid lunch och sedan har jag suttit i soffan och vilat tillsammans med Saffran.

En sak som jag märkte när jag skulle ta mina piller i morse var att min antidepressiva medicin var slut så det får jag inte glömma bort att ordna!

Ovido - Quiz & Flashcards