Alla inlägg den 7 februari 2017

Av Mimmi - 7 februari 2017 21:59

Igår var jag med sonen på hans förskola i ca 3 timmar. Han satt som en igel på mig hela tiden och verkligen njöt över att ha mig med sig. Han visade en massa olika saker och bjöd in sina kompisar att leka med oss.

Efter lunchen var jag helt slut efter alla ljud och intryck. En stor eloge till alla förskolepedagoger som jobbar med det här dagligen.

Jag somnade redan klockan åtta vilket är en jätte bedrift för mig!
Dessvärre var jag fortfarande trött morgonen efter och trots att jag vaknade med tuppen så somnade jag om till kl tio.
Sonen kom till förskolan till kl tolv och jag hade inte direkt någon energi till något.

Senare på eftermiddagen kom min sambo och hämtade mig för vi skulle på möte och träffa min kontaktperson för första gången. Det kändes lite konstigt men samtidigt bra.
Vi ska träffas på stan på måndag för en fika och lära känna varandra.

Ovido - Quiz & Flashcards