Alla inlägg den 18 september 2017

Av Mimmi - 18 september 2017 12:07

Kören igår var inte alls som jag trodde. Det var trångt, det var varmt, extremt många människor och jag kände mig inte alls säker i min sång.
Hade jag varit själv så skulle jag nog inte gått dit igen, men nu har jag både min bästa vän och min mamma där så jag ska ta mig igenom dom jobbiga känslorna och bara glädjas över att sjunga tillsammans med dom.
Efter kören var jag helt urpumpad på energi och kände en del ångest.

Nu idag har ångesten bara stigit och jag har känt mig stressad och haft svårt att stänga ute alla ljud som sonen gjort (han är hemma och sjuk).
Jag känner mig ganska rädd och orolig över ett beslut jag har tagit, inte för att jag är orolig hur jag ska klara det utan vad alla andra runt om kring ska tänka och säga om det.

Jag försöker tänka långsiktigt med min framtid och mående och jag känner väldigt starkt att det här är ett bra beslut.

Ovido - Quiz & Flashcards