Alla inlägg den 15 september 2017

Av Mimmi - 15 september 2017 14:23

Imorse gjorde jag sista höjningen på medicinen. Ser verkligen fram mot att slippa ångest, andfåddhet, ryckningar i ögonen samt domningar i armar och ben!
Det ska bli så skönt att komma tillbaka till mitt vanliga glada jag som har ork och energi till att hitta på roliga saker, städa, tvätta, vara en bra mamma och sambo!

I fredags blev jag utskriven från programmet jag har gått på i 1år nu genom arbetsförmedlingen. Hela förra veckan väntade jag på att bli kallad till ett möte som skulle ske. Jag blev aldrig kallad och jag hörde inte någonting från min handläggare.
Måndag, tisdag och onsdag mailade jag till henne och frågade vad som väntades av mig nu samt att jag kände mig väldigt orolig för att "ramla" ur systemet.
Igår eftermiddag ringde hon upp mig och jag fick äntligen lite klarhet i min framtid.

Hon höll med mig om att jag inte är redo för att stå på egna ben och söka jobb än utan hon berättade om två olika program som hon trodde skulle passa mig.
Nu ska jag bara vänta på att få mer info och en kallelse till en informationsträff i brevlådan så kan jag förhoppningsvis börja få pengar igen. Inget program = inga pengar.

Ovido - Quiz & Flashcards