Alla inlägg den 17 september 2017

Av Mimmi - 17 september 2017 16:18

Trots att jag har lättare ångest, öm i ryggmusklerna efter trädgårdsarbetet igår och bristen på sömn inatt så känner jag mig ändå pigg, glad och framför allt förväntansfull!

Om ca 30 minuter ska jag möta en av mina närmaste vänner och min mamma för att börja sjunga i en nystartad kör här i stan.
Jag verkligen älskar att sjunga och jag mår så bra när jag gör det! Jag hoppas verkligen det blir så kul som jag tror.
Även om det känns lite jobbigt och nervöst att gå till ett ställe jag aldrig varit på (i en del av stan med inte allt för bra ryckte) och att jag ska sjunga så andra hör så överväger det positiva den läskiga känslan!

Så hör blev förresten höst arrangemanget jag gjorde till mamma igår.

Ovido - Quiz & Flashcards