Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Mimmi - 8 juni 2015 15:41

Den här dagen har inte varit någe vidare bra hittills... Till en början så vaknade vi en timme efter att sonen egentligen skulle vara på förskolan. Allting kändes skit och jag orkade inte ta tag i dagen :(
Efter lite stöttning av sambon via sms gick jag i alla fall upp. Som tur var så var sonen på kanonhumör så det gick ganska bra trots allt.
Jag ringer till förskolan och frågar om det går bra att sonen kommer trots att vi är så sena och det var som vanligt inga problem. Jag förstår inte hur dom orkar vara så trevliga jämt, dom måste vara jätte trötta på mig vid det här laget :/
Sonen klär i alla fall på sig i racerfart med bibehållet toppen humör och själv börjar mitt humör också bli bättre. Ända tills jag kollar så jag har mitt kort med mig, jag hittar inte bankomatkortet någonstans... Tiden börjar rinna iväg och vi går ut genom dörren. Fan var är nyckeln nu då! Tvingas lämna dörren olåst och panikringer mamma och frågar om hon kan ta ut kontanter till mig och komma med vår extranyckel så jag kan låsa. Som tur är har jag världens bästa mamma som ställer upp!

30 minuter senare är sonen på dagis, dörren låst och jag avlämnad på stan med kontanter i fickan.
Planen var att äta något snabbt och sen gå till skolan men jag kände mig som en urvriden disktrasa så inte förren kl 15 kom jag till skolan.

Jag känner mig fortfarande nere men ser fram emot ensamtid med mamma på Ikea senare.

Nu en bildbomb på Luva <3

Och sen två på vackra Saffran

Ovido - Quiz & Flashcards