Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Mimmi - 4 juni 2015 20:40

Igår kom jag och uppfödaren fram till att vi räknat fel, kattungarna är inte alls leveransklara den 12:e juni utan den 17. Känns lite trist, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge <3

Jag börjar dock bli lite lagom nervös. Jag har aldrig haft katt och har i princip ingen erfarenhet av kattungar så jag vet inte riktigt vad jag ska vänta mig när Saffran och Luva flyttar in. Samtidigt som det är läskigt så är det samtidigt skönt.
Jag målar ofta upp drömscenarion om hur det kommer att bli och oftast når inte verkligheten upp dit. Så på så sätt är det skönt att inte veta för nu kan jag inte bli besviken ^^
Sen är det jätte skönt att ha en nära kontakt med deras uppfödare. Jag känner verkligen att jag kan fråga henne om allt :)

Dagen idag har gått i trädgårdsarbetets tecken. Jag, sonen och min bror har verkligen tagit tag i tomten och donat i flera timmar

Ovido - Quiz & Flashcards