Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Mimmi - 2 juni 2015 22:34

Nu är det 10 dagar kvar tills våra katter flyttar hem <3 imorgon är vi nere på ensiffrigt!

Natten till idag var inge vidare. Först hade jag svårt att somna och sedan vaknar jag efter någon timme av att det är så fruktansvärt varmt! Frågar sambon om jag kan öppna vädringsfönstret lite men han är övertygad om att han blir sjuk då, efter några minuters lidande så tog jag till slut mitt täcke och lade mig i sonens rum i stället. Det var lite ljusare men oj så skönt det var att slippa svettas :)

När jag vaknade var jag verkligen jätte trött, så trött att min hjärna inte fungerade ordentligt och i stället för att få blunda 5 minuter till så stängde jag av alarmet och blundade 2 timmar till. Sonen kom försent till förskolan och jag skämdes :/

På vägen hem från förskolan kollade jag med sonens faster om hon ville följa med och shoppa lite. Det slutade med att både jag och sonen fick lite nya kläder, jag blev bjuden på lunch och en trevlig eftermiddag hemma hos henne till sonens glädje :)

Ovido - Quiz & Flashcards