Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av Mimmi - 11 augusti 2015 22:38

Jag vet att jag inte har skrivit något på sistone, det har inte riktigt funnits något art skriva om. Det gör det däremot nu ?

Sonen och jag låg och pratade lite i sängen efter nattsagan och tillslut kom vi in på hur bäbisar kommer till.
Först jag jag honom en enkel förklaring om att när en man och en kvinna älskar varandra väldigt mycket så kramas dom jätte hårt och så blir hon gravid. Det har funkat förut men den här gången var han inte nöjd utan undrade hur bäbisen kunde komma in i magen. Det hela slutade med att han fick höra sanningen om att älska om snoppar, snippa, spermier och ägg. Han var lite skiner och fnissade en hel del men han var nöjd över att få veta.

Sedan låg vi i tystnad några minuter innan han säger. "Mamma, jag vill att du och pappa ska älska för jag vill bli storebror"
Snacka om att ha koll på läget redan ?

Kvällen fortsatte i samma tema för några timmar senare hör katternas uppfödare av sig och meddelar att det är dags att sluta med Saffrans p-piller ?

Ovido - Quiz & Flashcards