Alla inlägg den 1 augusti 2015

Av Mimmi - 1 augusti 2015 20:55

I går kunde jag inte somna och då menar jag inte alls. Först låg jag och vred mig i sängen bredvid sambon men eftersom att han skulle tävla idag så ville jag inte väcka honom. Så jag ut och lade mig på soffan i stället.

Timmarna gick och jag kunde fortfarande inte sova. Jag tittade på ett eller två avsnitt av en serie i ett försök att bli trött.
När klockan var närmare 5 på morgonen så saknade jag min sambo så mycket så jag gick tillbaka in till sängen.
Jag tror jag lyckades somna någonting efter kl 5:30.

När det sedan var dags att vakna kl 8 så gick det inte . Jag försov mig rejält, min skjuts ut till klubben åkte utan mig och till råge på allt så fick min svärmor ta hand om min son som jag skulle gjort och tittat på sambon tillsammans.


Det blev inget klubbmästerskap för mig. I stället spenderade jag lite kvalitetstid med katterna :)

Ovido - Quiz & Flashcards