Alla inlägg den 8 juli 2015

Av Mimmi - 8 juli 2015 17:31

Mellan regnskurarna fick Luva följa med ut en sväng och utforska den stora världen utanför våra trygga fyra väggar.
Sonen lekte i sandlådan så jag satte mig med Luva i knät där på kanten så hon skulle få vänja sig lite, men där ville hon inte sitta så länge.
Istället smög hon försiktigt ner på sanden, nosade lite och sedan gick hon och kikade vad sonen höll på med innan hon mellanlandade i sambons knä och tankade lite trygghet ?

Hon fick vara ute ca 15 minuter och hon hann med att utforska mycket under den lilla tiden. När vi kom upp till Saffran igen så var det ett kärt återseende dem emellan och Luva blev riktigt omhuldad av Saffran som nog hade saknat sin dotter ?


Idag har jag förresten kört bil igen. Jag kan inte förstå att jag tycket det är så himla kul nu, eller att det går så bra som det gör ? idag fick jag köra när det regnade, det var lite spännande ?

Ovido - Quiz & Flashcards