Alla inlägg den 3 juli 2015

Av Mimmi - 3 juli 2015 10:38

Nu var det länge sedan jag skrev något, de senaste 2 veckorna har jag dragits med en hemsk förkylning som aldrig verkar vilja ge sig. Ena dagen är det nästan borta för att dagen efter vara tillbaka med full kraft... feber som kommer och går och en konstant täppt näsa som dessutom rinner som en kran!

Ja jag tycker nog lite synd om mig själv faktiskt ?

Tidigare i veckan så var jag, sambon, sonen och min lillebror till stadens zoo. Vi var där hela dagen och åkte karuseller i flera timmar innan vi gick vidare in och tittade på djuren ?

Igår åkte jag och sonen till badet tillsammans med sonens farbror och faster. Han tyckte det var så himla kul att vi bestämde oss för att åka dit idag också!
Idag har vi dock hans pappa med oss och sonens faster tar med sig en av hans kusiner ?

Ovido - Quiz & Flashcards