Alla inlägg den 28 maj 2015

Av Mimmi - 28 maj 2015 21:24

Trots att det var min födelsedag idag så har dagen inte känts så himla bra.
Sambon och jag hade ett gräl igår över att jag inte har någon koll på mina pengar och den jobbiga känslan satt kvar i kroppen nästan hela dagen.

Jag har känt mig nedstämd och trött från att jag vaknade i morse och vid 10 så gick jag och lade mig i sängen för att vila. Fyra timmar senare vaknar jag upp, fortfarande med samma känsla i kroppen.
Det är absolut en av mina nackdelar. Jag har väldigt svårt för att släppa känslor som jag känner.

Hur som helst. Sambon hämtade mig hemma och så hämtade vi sonen tillsammans och så mötte vi upp min mamma med familj på "food market" som är i stan just nu. Vi gick runt och provsmakade och handlade lite tillsammans innan vi åkte hem.

Hemma började dagen kännas bättre när vi bäddat ned oss i soffan och tittade på hela kändis Sverige bakar och åt fudge som vi köpte på marknaden.

En sak som jag är väldigt glad över iaf är att vi har bestämt oss för att vi ska ta hem Luvas mamma Saffran också! Det ska bli himla spännande att vara födervärd och nästa år någon gång om allt går vägen så kommer vi ha kattungar hemma hos oss <3

Fina Saffran

Luva och Saffran busar <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards