Alla inlägg den 26 maj 2015

Av Mimmi - 26 maj 2015 21:09

När jag satt hemma framför datorn och hade tråkigt så ringde sambon och talade om att han var på väg hem på grund av extrem huvudvärk.
Jag verkligen älskar stunderna vi får när det bara är han och jag!

Som tur var så hade den värsta värken lagt sig när han kom hem så vi åkte iväg till krauta och handlade bland annat en sensor till lilla toaletten som gör så att lampan tänds när katten går in genom dörren ^^

Efter krauta ville jag till granngården och där hittade jag en söt liten kattleksak som jag köpte till vår lilla kisse som jag ska hälsa på imorgon en stund <3

Nu på kvällen har jag fixat med sonens ödlor. De har fått ny ren sand, en fuktlåda och så passade jag på att möblera om till dem. Jag tror de blev ganska nöjda för de har utforskat terrariet ordentligt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards