Alla inlägg den 28 januari 2017

Av Mimmi - 28 januari 2017 01:37

Något som jag tycker är väldigt kul är inredning. Jag älskar att göra det fint hemma, känslan som man får när det är välstädat och allt är på sin plats är underbar. Tyvärr håller det ju inte så länge och oftast är det på grund av mig. Jag har så svårt att hålla ordning och reda. Det har blivit mycket bättre under åren och nu får vi ofta höra att att vi har det fint här hemma.


Förra veckan

 

Den här veckan
Jag skulle vilja ha en rund spegel ovanför.

 

Jag hoppas dock att försäkringskassan ska ta ett beslut snart så jag kan börja få en inkomst igen och bidra till familjen... och kanske börja köpa lite fint till hemmet igen. Jag och sonen var ju på Netto idag och där hittade jag lite saker till hemmet. En liten tvättkorg till sovrummet så det blir lättare att hålla ordning där, eucalyptus och en förvaring till mina nagellack.  

Ovido - Quiz & Flashcards