Alla inlägg den 15 augusti 2016

Av Mimmi - 15 augusti 2016 20:04

Idag efter dagis åkte vi till Ikea för att köpa bottenventilen som fattades till handfatet. Jag körde både dit och hem och det både kändes och gick bra!

Självklart blev det köttbulletallrik och lite annat onödigt.

En ny korg till katterna

Och en låda till deras leksaker

Av Mimmi - 15 augusti 2016 15:28

Körning på motorväg samt mitt inne i Stockholm city, check! Det var inte så svårt som jag trodde och det var faktiskt riktigt roligt när jag tänker efter.

Jag och sambon åkte upp själva till Stockholm för att gå på djurens helg i solvalla medan sonen var hos sin morfar och hade det bra.

Jag kärade ner mig i en borzoi, gosa med en cornish på kattutställningen som fanns där och innan vi åkte hem så fick jag gå in på djuraffären i Bromma blocks.

En bra dag helt enkelt!

Ovido - Quiz & Flashcards