Alla inlägg den 19 april 2017

Av Mimmi - 19 april 2017 23:27

Nog för att vi brukar vara kvar länge på klubben men idag tar ändå priset! 21:40 hoppade vi in i bilen för att åka hem.
Även om vi fick mycket gjort så finns det fortfarande mycket kvar som behöver göras innan lördag då det är årets andra KM samt att klubbstugan är uthyrd ett dygn efter det.

Av Mimmi - 19 april 2017 11:37

Hela familjen har spenderat nästan all ledig tid ute på klubben de senaste veckorna. Det är verkligen rogivande att vara ute hela dagarna och det är så kul att förbättra och driva klubben framåt.
Jag sa till sambon tidigare i veckan att det känns som vår sommarstuga och han höll verkligen med mig.
Det bästa med att vara där ute är att sonen älskar det, han springer runt i skogen, kastar stenar i vattenpölar, åker hjullastare och grävmaskin, gungar och leker i sandlådan. Det är en riktigt smutsig och lycklig unge vi har med oss hem!

Igår hade jag ett litet möte på arbetsträningen med min handläggare och det gick jätte bra. Vi bestämde att jag ska börja jobba på måndagar också så nu blir det 4 dagar i veckan.
Dessutom berättade en av dom som jobbar extra där att hon precis sagt upp sig.
Idag smsade jag chefen och sa att jag är intresserad av tjänsten så nu håller jag mina tummar hårt!

Kattungarna växer på bra och dom är redan 5 veckor

Ovido - Quiz & Flashcards